Monday, February 21, 2011

SEBELUM DAN SELEPAS...


pada post yang sebelum ni aku ada post kan gambar sarang burung merbah ni ketika bertelur...lawa jer 2 bijik telur yang bersarang si pinggir tangga sekolah aku..


hari ni aku dh update kan gambar ni..pagi tadi aku pergi skali lagi di sarang burung tu..tengok-tengok dah menetas rupanya telur tu..tapi sayang hanya sibijik saja yang menjadi...sebijik lagi xde jodoh di dunia ni..mayb dh dimakan biawak atau rosak telur tu..harap-harap burung n anak burung ni dapat hidup bebas di luar sana..pencinta alam kan...hehee..aku penah gak terlintas mau bela burung ni..tapi pikirkan komitmen yang ada kurang...tak jadi lah..nanti kalau lah mati anak burung tu..tak kena berdosa aku nanti..jadi biarkan lah burung ni hidup bebas beterbangan di angkasa raya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...