Friday, February 18, 2011

SABTU YANG INDAH DALAM DIRIKU..HEHE

assalamualaikum kawan-kawan semua...

alhamdullillah..akhirnya sabtu hari ni aku xde kursus...al maklumlah biasanya sekolah aku yang 'bestari' ni suka guna hari sabtu nak buat apa-apa aktiviti..tapi mujurlah hari ni terlepas pula..jadik boleh lah aku bersenang lenang di rumah..apa yea aktiviti nak buat hari ni???

tp aku dah basuh motor kesayangan aku tu..basuh cuci-cuci..sebab aku plan nanti mau keluar pakai muto ja..tapi plan aku tu tergengdala la pula..tetiba pula hujan turun..nampak gayanyanya kena guna kereta 'ferari' aku juga la tu..

petang nanti plan ak nk pergi gunting rambut...sebab rambut ni dah panjang benar..tak selesa pula..biasa la rambut yang kurang 'rebonding'ni..kalau dah panjang sikit dah jadi macam sarang tebuan..hehee...

apa-apa pun lapar la plak..nanti kalau ada masa lagi,petang nanti kita sembang panjang lagi...by..


ahlan wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...