Saturday, February 19, 2011

HOBI AKU SEPENUH MASA...MENDOWLOAD CITER...



citer ni salah satu citer bersiri kegemaran aku masa kecik-kecik dulu...banyak betul musim dia..seingat aku 1-8..aku dh download musim 1,2 dan 8 baru..musim seterusnya on the way kot..lambat nak dowload citer ni..


citer superman smallville ni aku suka giler..asalkan citer superhero atau kisah-kisah ajaib,mesti jadi kegemaran aku..aku dah download musim 7,8 dan 9..




citer merlin pun aku suka..sebab merlin ni ada kuasa ajaib...sakti la konon..aku pun terus la download semua musim citer ni dari musim 1-3..



citer roswell ni aku kurang ingat kisah dia...mayb sebab dah terlalu lama ditayangkan kat tv2 la seingat aku..tapi citer dia syok gak..pasal UFO kan..aku tengah download sekarang ni full season 1-3..




salah satu kartun kegemaran aku masa kecik-kecik dulu adalah kartun ni..syok betul tengok kartun ni..biasanya ditayangkan dalam jam 4.30 pm kot kalau tak silap la..yang paling best musik tema dia tu..jadi ikutannnn....





kartun ni aku kurang ariff sangat tapi yang buat aku berminat men download adalah sebab ala-ala super hero..macam kartun BEN 10 kot..lepas aku tengok iklan dalam channel cartoon network, terus aku download cartoon ni first season dia..



citer ni best gak..tapi sekejap ja ditayangkan kat tv3..seingat aku season 1 ja kot..tapi jalan citer dia best gak..boleh layan la..sebab aku minat adalah ada kuasa ajaib la..hehe aku dah download full season citer ni dari season 1-3..




citer yang paling best ditayangkan kat tv sekarang adalah citer ni la..aku memang peminat setia..aku dh download dari episod 1-15 dah..tapi walaupun aku download setiap episod,aku tetap jugak tengok kat tv..sebab tengok dalam laptop tak syok macam tengok dalam tv...btl kan...


selain citer-citer diatas ni...seingat aku dh berpuluh-puluh movie terbaru dari tahun 1995-2011 aku download..dah nak penuh hard disk aku tu dengan iter-citer..bak kata semua ada la citer yang korang tengok kat panggung tu..tapi semua citer mat salleh ja..sebab aku kurang minat sangat dengan citer-citer melayu ni..bak kata orang 'streotaip'...nanti kalau ada masa aku senaraikan citer-citer yang dah aku download...banyak..kalau nak kira memang tak terkira...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...