Wednesday, April 6, 2011

UNIT BERUNIFORM DI SEKOLAH..KU..MACAM-MACAM ADAAAA..HEHE



 ni lah diantara unit-unit beruniform yang ada kat sekolah aku..unit beruniform ni diadakan pada setiap hari rabu..(hari paling penat) sebab balik jam 4.30pm...pastu kena ajar kawad lagi..tapi enjoy la kot..wakakaka

ni la antara guru-guru di sekolah tempat aku mengajar..semuanyer macam kakak-kakak aku..wakaakakaka..hujung paling kiri tu cikgu maslinda...single lagi tau..hehe..yang kedua kak fahmi..udah kawen..anak dh 3..tapi stil mcm anak dara..yang ketiga tu kak siti nor..ketua bidang matematik...garang tapi baik hehe..yang keempat tu..paling tinggi ialah kak nurul..ketua panitia bahasa..cikgu nurul ni..baik gilerrrr...macam mak-mak kalu mengajar..(student yang cakap)..yang paling last..sebelah aku tu ialah kak safar..ketua bidang teknik dan vakasional..dan yang paling hujung tu adalah akuuuu...bapak polisi...(inspektor) konon la..haha



cikgu yang ke empat dari kiri ialah kak rodiyah...orang penang tu...dan kak yang paling last sebelah aku tu adalah kak sha..oire kelate...


ceeewahhhh...posing mengalahkan polis..hahaaa


gaya seorang polis berpangkat inspektor...(bila lagi boleh pakai baju ni..time ni la..)...hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...