Sunday, April 17, 2011

CIKGU OH CIKGU...



Dalam entry kali ni aku just nak ceritakan pengalaman aku berkursus selama seminggu..first aku dapat tau aku kena pergi kursus tu,aku memang terkejut...macam-macam alasan yang aku bagi kat ketua bidang..yea la kan kursus yang tiada kaitan dengan subjek kita ajar di sekolah..jadi buat pe pergi..tapi walau pun 1001 alasan yang aku bagi, pengetua dan ketua bidang tetap suruh aku pergi juga..

jadi, aku pun pergi la berkursus selama seminggu di Institut Pendidikan Guru di Kampus Tawau..hari pertama berkursus, aku dapat satu pengalaman baru..lecture yang bagi kursus tu seorang yang lucu giler..selama 2 jam aku suka tak henti..
 dalam kursus tu juga aku kena berlakon, menyanyi dan macam-macam lagi la..tapi walaupun malu aku tetap buat dan aku jadi seronok pula..dengan adanya kawan-kawan baru..aku rasa beruntung pula dapat join kursus ni.. seminggu aku berkursus..banyak ilmu yang aku dapat yang mana sebelum ni aku kurang tau..

memori bersama kawan-kawan baru memang indah..suka bersama sambil berlakon bersajak bergurindam bersama-sama..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...