Saturday, April 9, 2011

HUJUNG MINGGU..

Hujung minggu adalah hari yang paling kita semua tunggu-tunggukan (termasuklah aku)hehe..sebabnya apa? Hujung minggu la kita dapat berehat puas2 dari bebanan kerja kita. Aktiviti yang paling aku suka buat ttime hujung minggu ialah tidooo sepuas puasnya..pastu bangun makan dan tidoo lagi.aktiviti yang tak sihatkan? Kadang kadang tu ada la sekali sekala aku pergi jogging tapi malas yang lebih,awal2 ak kerja dulu penah gak main badminton tapi sebab penat kerja,makin lama makin jarang main..last last lansung tak main.
Bagi yang kerjanya sebagai cikgu,hari minggu amat bermakna kerana hari minggu sajalah hari yang betul betul kita boleh berehat,yu kalau tak ada kursus hari minggu ler.. Hehe.
Sabtu kelmarin sekolah aku ada buat kursus pengendalian jenazah,bagus gak kursus ni,banyak ilmu dapat kita ambol.ilmu fardu kifayah buat umat islam,banyak gak gambar gambar yang sempat aku tangkap,nanti ada waktu yang terluang,aku upload dalam blog ni.
Kurus ni memang real sebab menggunakan model manusia betul,jangan plak terkejut,maksud aku bukan mayat yang betul tapi pelajar aku yang menjadi model 'mayat' tu,jadi cikgu cikgu yang ikuti kursus tu boleh betul betul menghayati dan memahami isi kandungannya.
nanti jangan lupa lawat blog ni untuk tengok gambar gambar kursus pengurusan jenazah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...