Sunday, May 8, 2011

IBU RATU HATI KU..



HEPPY MOTHER DAY...


Selamat menyambut hari ibu sedunia...aku ucapkan pada semua ibu,umi,ma,mama,mak,mummy dan apa jua panggilan yang anda panggil pada orang yang melahirkan korang semua..ingat lah tanpa ibu tiada lah kta di dunia ni..


aku pun inginm mengucapkan ''SELAMAT HARI IBU'' pada ma aku yang  di kampung sekarang ni...semoga ma panjang umur dan sihat walafiat selalu...


sempena dengan ini aku letakkan sini lirik lagu yang paling popular untuk ibu-ibu kita...


Oh! Ibu

Kau disiram bayu pagi

Kehilangan terasa kini

Dan kesepian

Dan aku


Bagai purnama gerhana


Di ibarat lautan kering


Tiada tempat ku layarkan


Hasratku ini


Masih belum sempat


Kubuktikannya kepadamu


Ibu tersayang


Kucurahkan rasa hati


Ku tatapi potret mu berulang kali


Kurenungkan kalimah yang diberi


( 1 )


Tuhan Yang Esa


Ampuni dosa ibu


Tempatkan mereka


Di antara kekasih kekasihMu


( 2 )


Oh! Ibu


Kau kasih sejati


Kutaburkan doa


Untukmu ibu


( 3 )


Ampunilah dosaku


Sejak ku dilahirkan


Hingga akhir hayatmu


Saat ini


Kuteruskan hidup


Tanpa bersamamu ibu


( ulang 1, 2, 3 )


Ibu...

lagu ni nyanyian mamat exist...lagu ni mmg popular zaman aku kecik2 dulu...


4 comments:

Unknown said...

selamat hari ibu :)

Kay Masingan said...
This comment has been removed by the author.
mier_eirul said...

jiwang jugok mu ni kekdang pis...anyway selmat smua..eeee cuti skolah nkk hbs dh..ooo tidakkk mls p sabahhh

Unknown said...

wah kayaknya ndk pernah update ya blog nya

Follow me at Sosial Media

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...